5 مدرس برتر فروش و فروشندگی

فروش و فروشندگی یکی از بهترین و پر درآمد ترین مشاغل است . که میتوان به آن اشاره داشت و کسب مهارت و حرفه ای شدن لازمه ی این شغل است. میتوان این علم را از یک مدرس فروش فراگرفت. لذا در این مقاله به معرفی چند تن از مدرسین مطرح و برتر فروشندگی در ایران اشاره خواهیم پرداخت. مدرسین فروش همیشه توانایی بالقوه ای در انگیزه دهی و آموزش دارند. آن ها قادرند تا با استفاده از تجربیات شخصی و دانش عمیق خود .دانشجویان را به راهکار ها و روش های موثر در فروش هدایت کنند . همچنین بهترین مدرسین فروش باید مهارت های بالقوه ای در ارتباطات و ارائه مطالب باشند. تا بتوانند به شکل جذاب و قابل فهم ، مفاهیم پیچیده را به دانشجویان منتقل کنند . از طرف دیگر، آن ها باید توانایی گسترده ای در حل مسائل و پاسخ به سوالات دانشجویان داشته باشند . تا بتوانند به صورت کامل نقطه نظرات و نگرانی های آن ها پاسخ داد. در نتیجه ، بهترین مدرسین فروش نقش حیاتی در شکل گیری استعداد و توانمندی های فروش حرفه  ای افراد بازار کار را ایفاء می کنند. اگر شما هم خواهان این هستید. که در شغل فروشندگی مهارت های لازمه آن را بشناسید و به درآمد. قابل توجهی برسید توصیه میکنم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید. تا مدرس خود را آگاهانه و هوشمندانه انتخاب کنید چرا که انتخاب مدرس درست. مسیر شما را در کسب مهارت های فروش هموار تر کرده و به روند رشد شما سرعت بیشتری میدهد .

1.      دکتر مصطفی خالقی : آمیزه ای از عملگرایی ، انگیزه و تخصص در دنیای کسب و کار

دکتر مصطفی خالقی بنیان گذار آکادمی فروش خالقی و مرکز تماس پیشتازان هستند . آموزه های ایشان تلفیقی از علم و تجربه زیسته در علم فروش و بازاریابی است. به عبارتی توانمند و دانا در میدان کسب و کار به لحاظ تجربه های متفاوت فروش در زمینه های گوناگون هستند. آقای خالقی دکتری مدیریت کسب و کار دنش آموخته mbaو dba هستند و دارای مدرک کارشناسی در رشته مدیریت کسب و کار میباشند. و یک مدرس فروش بسیار با تجربه که در زمینه ی فروش و بازاریابی فعالیت دارد. او دارای مهارت های برتر در ارتباط برقراری با مشتریان ، مذاکره و انجام معملات تجاری است . همچنین ، مصطفی خالقی  مدرس فآموزش و راهنمایی دیگران را دارد به عنوان مدرسی توانا و عملگرا بعهده دارد . لذا به دانشجویان خود نکات و روش های موثر در حوزه فروش را به علاقمندان به فروشندگی و مدیریت آموزش می دهد .استاد خالقی با استفاده از روش های نوین کارامد و عملیاتی. به فروشندگان کمک می کند مهارت های لازم برای موفقیت در عرصه ی فروش را پیدا کنند . از طرفی به شرکت ها و سازمان ها در بهبود استراتژی های بازاریابی و فروش کمک می کند . به علاوه  ماه عسل تجربیات متفاوت و تحصیلات اکادمیک خود. را در قالب دوره  های اموزشی ( که در ذیل به این دوره ها دقیق تر اشاره خواهیم کرد)  برای مشتاقان عرصه فروش ارائه می کنند.

دوره های آموزشی

    • دوره جامع پیشتازان فروش تلفنی
    • آموزش جامع زبان بدن پیشرفته
    • دوره آموزشی جامع متقاعدسازی پیشرفته
در دوره ی پیشتازان فروش تلفنی مباحث کاربردی. را از ایدئولوژی شناسایی بازار هدف  و کشف مشتری جدید تا نحوه ارتباط موثر. با مشتری و پیگیری اصولی و نهایی سازی فروش و تبدیل خریدار به مشتری وفادار و…. را ارائه میکنند .در دوره زبان بدن پیشرفته به  ان ال پی ،مغز سه گانه، آناتومی زبان بدن ، زبان بدن در فروش تحلیل علائم و نشانه های زبان بدن در مذاکرات و علم رفتار شناسی  می پردازد . و کاربردی هر یک را در علم فروش مورد ارزیابی قرار می دهند. در دوره متقاعد سازی هم به انالیز خطاهای شناختی و علت های نه گفتن مخاطب و تبدیل نه مشتری به بله تاثیر گذاری بر روی ضمیر ناخود آگاه مشتری کاربرد و استفاده از مغز سه گانه انسان و…. می پردازند .

کارگاه های آموزشی حضوری استاد خالقی:

    • اصول تنظیم قراردادهای تجاری
    • بازاریابی حسی
    • اصول بازاریابی داخلی و بین المللی
    • بازاریابی اینترنتی
    • امور بازاریابی
    • اصول و مبانی کمپین و برندینگ
لازم بذکر است کارگاه های آموزشی یکی از ارزنده ترین خدمات آکادمی خالقی است که در دانشگاه علمی کاربردی بصورت حضوری و یا آنلاین در دانشگاه علمی کاربردی برگزار شده و دانشجویان این دوره ها در صورت شرکت در جلسات و قبولی در آزمون ها مدرک رسمی از دانشگاه علمی کاربردی دریافت میکنند. همچنین به دلیل تجربه های متفاوت و ادغام آن با دانش اکادمیک  در زمینه شروع و رهبری کسب کار. مشاوره های ایشان برای مدیریت فردی و سازمانی در راستای  توسعه فردی و سازمانی فوق العاده کاربردی بوده و راه گشای بسیاری است . توجه تمایزی ایشان با دیگران در این است که قالب آموزش ها و مشاوره در راستای انتقال صرف دانسته هااست. و عملیات اجرایی در این زمینه صورت نمیگیرد این در حالیست که از رسالت ها و اهداف. مهمی که آقای خالقی در آکادمی فروش خالقی و مرکز تماس پیشتازان . دنبال میکنند این است که در کنار آموزه های علمی و تجربی در کنار بسیاری از. مشاغل و کسب و کارها برای به اجرا دراوردن کلیه ی اموزش ها و مشاوره ها هستند. تا هم این همراهی و همدلی چشمگیر تر باشد و هم عملیاتی بودن اموزش ها بیش از بیش به منصه ظهور برسد .

2.      حسین طاهری؛ مدرس حرفه ای برای آموزش مهارت های بازاریابی و کسب و کار

حسین طاهریحسین طاهری یک مدرس فروش است که تخصص خود را در زمینه ی مدرس فروش و بازاریابی به اشتراک گذاشته است . همچنین دارای تجربه ی بسیاری در آموزش و راهنمایی فروشندگان برای بهبود عملکرد و افزایش فروش است. او با استفاده از تجربیات شخصی خود و دانش حاصل از تحصیلات خود. به دانشجویان خود کمک می کند تا مهارت های لازم برای گسترش کسب و کار و بهبود عملکرد فروش خور را به دست آورند. آقای حسین طاهری، بنیان گذار آموزشگاه آزاد حسین طاهری ست و آموزش های متفاوتی در زمینه های برندینگ . کوچ بیزنس برای علاقه مندان این حوزه ارائه دادند. ودوره های اموزشی ایشان به دو دسته دوره های غیر حضوری و دوره ه های حضوری تقسیم میشود ؛ 1.      دوره های غیر حضوری : ” ارتقا کسب و کار و برد سازی ” ، ” همایش ملی مدیران پنج ستاره منتخب . ویدیوی همایش رهبران پارتیزانی” ، “خودباوری در بانوان ” و “اعتماد به نفس ” دوره های غیر حضوری آقا ی شاه حسینی ست . 2.      دور ههای حضوری: علاوه بر دوره های غیر حضوری یاد شده ، دوره های حضوری شامل . آکادمی مدیران پنج ستاره ” ، ” رهبران قرن ” و ” بوت کمپ” می باشد .

 3.ژان بقوسیان؛مدرسی با تجربه وتاثیر گذارفروشندگی 

آقای بقوسیان یک مدرس فروش و مشاور تجارت الکترونیک است که دارای تجربه ای بیش از 15 ساله در زمینه فروش و بازاریابی است . ایشان دارای مدرک کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی و MBA است . ژان بقوسیان به عنوان مدرس در دوره های آموزشی مختلف در حوزه مدرس فروش . بازاریابی ، و تجارت الکترونیک فعالیت داشته و توانسته اند دانش خود را به دانشجویان و افراد علاقه مند منتقل کنند. همچنین به عنوان مشاور تجارت الکترونیک برای شرکت ها و کسب و کارها. فعالیت داشته و به آن ها کمک کرده است تا راه حل بهینه برای بهبود فروش خود پیدا کنند . مدرسی که می‌توان در این زمینه به عنوان فردی آگاه و توانمند در این عرصه می‌توان یاد کرد. اقای ژان بقوسیان هستند، که لازم به ذکر است ایشان 13 سال تست که با برند مدیر سبز. آموزه های کاربردی را به دیگران انتقال داده اند و همچنین کتاب بازاریابی عصبی از نمونه فعالیت های. موثر ایشان در این عرصه است اقای بقوسیان در کتاب مدیر سبز دوره های. آموزشی خود را به 4 دسته تقسیم می‌کند، که عبارت است از؛ آموزش های ویژه مدرس ها : این دوره آموزشی به دو دسته «کارخانه تولید اطلاعات ». و «برنامه تقویت مدرس» تقسیم می‌شود که بسیار کاربردی و آموزنده ست. اموزش های های ویژه مدیران و کارآفرینان : دوره های «سیستم سازی پیشرفته » و «باز سازی کسب و کار » در این دسته. از آموزش قرار دارد که مهارت های ضروری و پراهمیتی را برای صاحیبن کسب و کار دارد آموزش های ویژه دیجیتال مارکترها. «تولید محتوا با هوش مصنوعی»و «فیلم کارگاه تبلیغ نویسی پیشرفته» دوره های آموزشی است. که در این قسمت ارائه می‌شود که برای حوزه دیجیتال مارکتینگ بسیار ارزنده و کاربردی ست. آموزش های ویژه بهبود فردی: در این دسته دوره های «فیلم همایش افزایش عملکرد پیشرفته» و «دوره جدید ارتقا» وجود دارد. که برای توسعه فردی تاثیر گذار است.

4. دکتریحیی علوی ؛ یکه تاز عرصه آموزش فروشندگی  

موسس و بنیان گذار مدرسه کسب و کار آیا و مدرس فروش  دوره های مهارت مدرس فروش، بازاریابی ، مذاکره هستند. ایشان همچنین با ابداع و معرفی ” سیستم دستاورد فروش ” که سیستم کاربردی در علم فروش است. شناخته شدند و نکته ای که حائز اهمیت است یحیی علوی سخنران برتر ، استاد توسعه فردی و استراتژیست است. که از طریق برنامه منظم و مداوم شما را در توسعه فردی و البته توسعه سازمانی کمک می کند . دوره های اموزشی یحیی علوی : مدیریت فروش هوش هیجانی دوره آموزش مذاکره دوره آموزش فروش آموزش زبان بدن

5. پیام بهرام پور ؛آموزنده ای حرفه ای متخصص در زمینه کسب و کار

آقای بهرام پور از جمله مدرسین کسب و کار در ایران که به دلیل دوره های حرفه ای و تخصصی. که در زمینه مهارت ها و مدل های مدیریت و رهبری مدرس شناخته ای است . در دوره های آقای بهرام پور آنچه به چشم میخورد و بسیار مشهود است بیان ساده. و واقع نگری و ساده سازی مطالب در انتقال مطالب است، از این رو دانشجویان بسیاری در این دوره ها شرکت میکنند . ایشان اخیرا دوره را عرضه کردند تحت عنوان راه اندازی کسب و کار در 100 روز ، همچنین دوره بلند مدت مدرسه استادی خود . که این دوره روشی مناسب برای کسب فوت و فن های موفقیت است . لازم به ذکر است که در دوره یاد شده  آموزش و تدریس  را به دیگران آموزش می دهند. که همین دوره علت اصلی علاقه مندی دیگران به این ایشان است

6. دکترعلی شاه حسینی الگویی توانمند و دانا در عرصه آموزش بیزنس  

دکتر شاه حسینییک مدرس فروش دیگر در عرصه بیزنس در ایران. اقای علی شاه حسینی ست که در زمینه انتشار محتوا در فضای اینستاگرام‌ یکی از بهترین هااست. آموزش های ایشان نشان دهنده قدرت رسانه های اجتماعی در جذب مخاطب است. کما اینکه بیشتر دانش پذیران اقای شاه حسینی بواسطه رسانه اجتماعی جذب شدند. ادغام مطالب انگیزشی و مسائل تخصصی بیزنس از مهترین ویژگی های آموزش های اقای شاه حسینی است. که هم بار آموزشی خوبی را دارد و هم تاثیرخوبی درماندگار کردن این آموزش ها . در ذهن میگذارد و به کاربردی بودن هر چه بیشتر کمک می‌کند . علی شاه حسینی یک مدرس و مشاور فروش است که تخصص خود . را در زمینه ارتقاء مهارت های فروش و افزایش عملکرد تیم های فروش دارد. وی دارای تجربه ی بسیاری در زمینه فروش و بازاریابی است و به عنوان یک مربی حرفه ای . به افراد کمک می کند .تا توانایی های خود را در زمینه ی فروش بهبود ببخشند . آقای شاه حسینی با استفاده از روش های نوین و ابزار های پژوهش جدید . به تجربه و دانش خود افزوده و به دانشجویان خود کمک می کند تا بهترین نتایج را درحوزه فروش بدست آورند . وی دوره های آموزشی مختلفی در زمینه فروش و بازاریاب ارائه می دهد. این دوره ها شامل مباحثی ازجمله تکنیک های مذاکره ، ارتقا ، مهارت های فروش. استراژی های بازاریابی ، روش های افزایش فروش و توسعه کسب و کار است. علی شاه حسینی با استفاده از روش های علمی و تجربی به دانشجویان خور کمک می کند. تا مهارت های لازم برای رشد و پیشرفت در حوزه فروش را به دست آورند .

نتیجه گیری:

در پایان لازم به ذکر است.اشاره کنیم به این مسئله که آنچه دراین مقاله عنوان شد. از ویژگی های برترین مدرسین فروش تا معرفی 5 تن از بهترین مدرسین فروش. سعی بر این بود که خوانندگان این مقاله برای کسب مهارت های لازم فروش به بهترین شکل ممکن رهنمود شوند . برای تبدیل شدن به یک فروشنده موفق . لازم است از تجربه و دانش کافی در زمینه فروش و بازاریابی برخوردار شوند. همچنین ارتقاء مهارت های ارتباطی و قدرت گفتار و گوش دادن و توانایی رهبری و تحلیل دقیق بازار امر حیاتی در این عرصه است . به علاوه ، استفاده از فناوری های نوین و روش نوآورانه در فروش و بازاریابی نقش بسزایی در موفقیت در فروش دارد . در نتیجه ، برای رسیدن به جایگاه برتر در زمینه فروش. لازم است تلاش زیادی و پافشاری بالا را صورت داد و همچنین همواره به روز بود. اگر قصد دارید که فروشنده خوبی باشید باید جدید ترین و بروز ترین تکنیک های فروشندگی و متقاعدسازی را بیاموزید. علوم رفتاری را بیاموزید و آن را پیاده سازی کنید. بهترین فروشندگان آنهایی هستند که روی خودشان سرمیه گذاری میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *